چگونه استوری های اینستاگرام را ناشناس ببینیم؟
نوشته شده توسط : ساحل

مدت زمان زیادی از اولین آپدیت اینستاگرام نمی گذرد که در آن کمپانی بزرگ اینستاگرام از قابلیتی جدید به اسم " Story" یاد کرد که کاربران بتوانند به راحتی عکس ها و ویدیوهایی که در درازا روز ثبت و ضبط می کنند را با رفقا خویش به اشتراک بگذارند.
از این رو اگر شما یکتا از کاربران اینستاگرام هستید، قطعا می دانید زمانیکه شما استوری شخص یا اشخاصی را در این صفحه اجتماعی مشاهده می کنید، مالک استوری می تواند اسم شما را به عنوان یوزری که استوری اش را تماشا نموده است را متوجه شود. اما دائم اخ نداریم تا نام کاربری ما به عنوان یوزری که استوری شخص مقابل را مشاهده نموده است، دیده شود.

بدین معنا می خواهیم استوری دوستانمان را به صورت ناشناس مشاهده نماییم و هیچ اثری از اسم کاربری ما وجود نداشته باشد. ایا چنین ویژگی و قابلیتی ممکن است؟

در پیوسته این مطلب از دسته فناوری نمور ما قصد داریم روشی ساده و کاربردی را به شما معرفی کنیم که به کمک آن می توانید بصورت مجهول الهویه استوری اشخاص دیگر را تماشا نمایید. به اتفاق ما باشید.

چگونه استوری دوستانمان را بصورت مجهول الهویه مشاهده کنیم؟
برای نگریستن استوری سایرین بصورت ناشناس ما به شما " Chrome IG Story " را رهنمود می نماییم که پیش درآمد باید از این لینــــــک دانلود و نصب کنید. این افزونه متعلق به مرورگر کروم است که می توانید از داخل مرورگر خود از این افزونه بسیار کم حجم و ساده کاربرد کنید.

مشاهده ناشناس استوری های اینستاگرام
اکستنشن " Chrome IG Story " برای تماشا مجهول الهویه استوری ها
توجه داشته باشید برای به کارگیری این افزونه آغاز باید از طریق این لینـــــــک وارد سایت اینستاگرام شوید و سپس حساب کاربری خود و پسورد حساب را وراد کنید تا Log in شوید. اینک باید از منو تولبار مرورگر کروم خویش وارد اکستنشن " Chrome IG Story " شوید.

سپس در این مرحله می توانید بر روی تمام استوری هایی که دوستان شما به اشتراک گذاشته اند را نگریستن کنید و بر روی آن کلیک نمایید و بصورت ناشناس استوری های را نگریستن کنید.

استوری های اینستاگرام
چگونه می تاب استوری های اینستاگرام را ناشناس دید؟
با این وجود در صورتی می توانید استوری را بصورت ناشناس تماشا کنید که حساب کاربری شخص باره عقیده قفل نبوده و در حالت Public یا عمومی قرار داشته باشد.

چگونه بفهمیم هاید استوری شده ایم




:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: